Өзін-өзі бағалау
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаасының білім бөлімінің №32 «Ботақан» бөбекжай-бақша
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының өзін-өзі бағалау
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Тараз қаласы 12.07.2023 жыл
- Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы:
1 | Мектепке дейінгі ұйымның атауы | №32 «Ботақан» бөбекжай-бақша МКҚК |
2 | Білім беру ұйымының аталуы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы): | Жамбыл обылысы, Тараз қаласы Есен Утеулиев 15а |
3 | Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электронды пошта, web-сайт): | 87760881218, botakan32@mail.ru |
4 | Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер): | Нурмаханбетова Толқын Серікқызы 03.12.2021 №130 |
5 | Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар: | Кәсіпорын жарғысы 25.01.2021 жылғы №576 бүйрығымен бекітілген. Заңды тұлға мемлекеттік тіркеуден қайта өткізіледі. Куәлік №101240012211 25.01.2021 ж. Құжаттар көшірмесі қоса жолданды |
6 | Рұқсат етуші құжаттар: | Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласында қызметтің басталғаны туралы №KZ086010161000139626 хабарлама. Берілген күні: 12.11.2010-«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз аласыны білім бөлімінің «№32 «Ботақан» бөбекжай- бақшасы МККҚ кәсіпорынын құру туралы қаулысы. -Тұрақты жер пайдалану құқығын беретін акт: жер учаскесінің кадастрлы нөмірі06-097-022-548 |
2.Кадрлық құрамға талдау:
1) тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер:
Жылы | Жалпы педагогтер | Тиісті бейін бойынша жоғары | Педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат | Базалық білімі жоқ педагогтер |
2022-2023 | 31 | 26 | 0 | 0 |
2022-2023 оқу жылдары педагогикалық ұжымда-31 педагог қызмет атқарады, оның ішінде:
Жоғары білімді- 26 -83,8%
Оның мектепке дейінгі тәрбие беру білім бары-13-41,9%
Арнаулы орта білімдісі-5 -16,12%
Оның мектепке дейінгі тәрбие беру білім бары-4- 12,9%
Жоғары санатты- 4-12.9%
Педагог-зерттеуші- 3-9,6%
I cанатты – 8- 25,8%
Педагог-cарапшы- 5-16,1%
II cанатты- 14- 45.1%
Педагог-модератор- 6-19,3%
Санаты жоқ-5-16,2%
Курстан өткендер: 17
Аюпова Жанар-тәрбиеші. «Мектепке дейінгі ұйымның сапасын бағалау негізінде заттық-кеңістіктік дамытушы ортасын жобалау» 72 сағ. 07.04.2022
Телеубаева Ұлжар-тәрбиеші.«Мектепке дейінгі ұйымның сапасын бағалау негізінде заттық-кеңістіктік дамытушы ортасын жобалау» 72 сағ. 07.04.2022
Бекбулатова Айша-дене шынықтыру жетекшісі. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту». 72 сағ 13.10.2022
Мамбетова Марзия-тәрбиеші. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту». 72 сағ 11.10.2022
Құлдаулетова Нүргүл -тәрбиеші. «Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалар қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу» 72 сағ 23.12.2022
Шультаева Бағила -тәрбиеші. «Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалар қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу» 72 сағ 09.12.2022
Калышева Гульжанар -тәрбиеші. «Мектепке дейінгі ұйымдардағы балалар қатысты зорлық-зомбылықтың алдын алу» 72 сағ 23.12.2022
Каржаулова Гульжан-тәрбиеші. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту». 72 сағ 13.04.2023
Жексембаева Айнур-тәрбиеші. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту». 72 сағ 01.06.2023
Алиева Динара-тәрбиеші. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту». 72 сағ 15.06.2023
Шангылова Акерке-тәрбиеші. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту». 72 сағ 15.06.2023
Сейдилдаева Венера-тәрбиеші. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту». 72 сағ 15.06.2023
Айтжан Әйгерім-музыкант. «Буллинг себептері, формалары, алдын алу». 8 сағ 29.06.2023
Ажетова Назерке-қазақ тілі мұғалімі. «Буллинг себептері, формалары, алдын алу». 8 сағ 29.06.2023
Әбілдаева Балнұр -логопед. «Буллинг себептері, формалары, алдын алу». 8 сағ 29.06.2023
Тленчиева Айнур -әдіскер. «Буллинг себептері, формалары, алдын алу». 8 сағ 29.06.2023
Нурмаханбетова Толкын -меңгеруші. «Буллинг себептері, формалары, алдын алу». 8 сағ 29.06.2023
2) мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының үш жылда бір рет аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер: өткен жоқ,
3) кемінде бес жылда бір рет педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер:
Оқу жылы | Педагогтер мен тәрбиешілер | Жоғары | Бірінші | Екінші | Санаты жоқ | Педагог шебер | Педагог зерттеуші | Педагог сарапшы | Педагог модератор | Педагог |
2022-2023 | 31 | 1 | 3 | 8 | 5 | 0 | 3 | 5 | 6 | 0 |
4) кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер:
№ | 2022-2023 оқу жылы | |
1 | Басшы | - |
2 | Педагогтер | 13 |
3.Тәрбиеленушілер контингенті:
1) жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер: жоқ
2) ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып жас топтарының толықтығы туралы мәліметтер: жоқ
3) әртүрлі жас топтарының болуы туралы мәліметтер: жоқ
4) білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:
Топтар | 2022-2023 ж. |
Кіші топ | 29 |
Ортаңғы топ | 50 |
Ересек топ | 54 |
Мектепалды топ | 46 |
Барлығы | 179 |
5) білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер:
Оқу жылы | Бала саны |
2022-2023 | 179 |
6) балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау:
Оқу жылы | Барлық бала саны | Топ саны | Кіші топ | Ортаңғы топ | Ересек топ | Мектепалды топ |
2022-2023 | 179 | 9 | 2 | 2 | 3 | 2 |
7) 1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін МДТО үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау:
4.Оқу-әдістемелік жұмыс:
1) жұмыс оқу жоспарларымен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбиемен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбиемен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі:
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ІС – ӘРЕКЕТ КЕСТЕСІ
«Құлпынай», «Балапан», «Березка» ерте жас тобы
Апта күндері | Ұйымдастырылған іс-әрекет | |
Дүйсенбі | Күн сайын 1.Сөйлемді дамыту және көркем әдебиет 2.Сенсорика 3.Қоршаған ортамен таныстыру 4.Мүсіндеу Дене шынықтыру** Музыка *** | |
Сейсенбі | Дене шынықтыру | |
Сәрсенбі | Дене шынықтыру | |
Бейсенбі | Музыка | |
Жұма | Дене шынықтыру |
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ІС – ӘРЕКЕТ КЕСТЕСІ
«Құлыншақ», «Березка» кіші тобы
Апта күндері | Ұйымдастырылған іс-әрекет | |
Дүйсенбі | Күн сайын 1.Сойлемді дамыту және көркем әдебиет 2.Сенсорика 3.Қоршаған ортамен таныстыру 4.Сурет салу Жапсыру Құрастыру Мүсіндеу Дене шынықтыру** Музыка *** | |
Сейсенбі | Дене шынықтыру | |
Сәрсенбі | Дене шынықтыру | |
Бейсенбі | Музыка | |
Жұма | Дене шынықтыру |
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН
ІС – ӘРЕКЕТ КЕСТЕСІ
«Қызғалдақ», «Радуга» ортаңғы тобы
Апта күндері | Ұйымдастырылған іс-әрекет | |
Дүйсенбі | Қазақ тілі | Күн сайын 1.Сөйлемді дамыту және көркем әдебиет 2.Математика негіздері 3.Қоршаған ортамен таныстыру 4.Сурет салу Жапсыру Құрастыру Мүсіндеу Дене шынықтыру** Қазақ тілі*** Музыка *** |
Сейсенбі | Дене шынықтыру 09.30. | |
Сәрсенбі | Дене шынықтыру 09.30. Музыка16.00 | |
Бейсенбі | ||
Жұма | Дене шынықтыру 09.30. |
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ІС – ӘРЕКЕТ КЕСТЕСІ
«Солнышко», «Балдаурен» ересек топ
Апта күндері | Ұйымдастырылған іс-әрекет | |
Дүйсенбі | Музыка 09.00. | Күн сайын 1.Сөйлемді дамыту және көркем әдебиет 2.Математика негіздері 3.Қоршаған ортамен таныстыру 4.Сурет салу Жапсыру Құрастыру Мүсіндеу Дене шынықтыру** Қазақ тілі*** Музыка **** |
Сейсенбі | Дене шынықтыру 10.30. | |
Сәрсенбі | Музыка 10.00. | |
Бейсенбі | Дене шынықтыру 10.00. | |
Жұма | Дене шынықтыру 10.00. Қазақ тілі 10.30. |
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ІС – ӘРЕКЕТ КЕСТЕСІ
«Балауса», «Ягодка» мектепалды топ
Апта күндері | Ұйымдастырылған іс-әрекет | ||
Дүйсенбі | Сауат ашу негіздері 09.00 Қоршаған ортамен таныстыру 9.30 Көркем әдебиет 10.00 Дене шынықтыру 11.00 | Күн сайын 1.Қарым-қатнас іс-әрекеті 2.Қарым-қатнас іс-әрекеті,танымдық іс-әрекет 3.танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті 4. Қарым-катынас іс-әрекеті,зерттеу іс –әрекеті,танымдық іс-әрекет,еңбек іс-әрекеті 5.Шығармашылық іс-әрекет,бейнелеу іс-әрекеті 6.Дене шынықтыру** Қазақ тілі*** Музыка **** | |
Сейсенбі | Музыка 09.00 Математика негіздері 09.30 Сауат ашунегіздері 10.00 Қазақ тілі 10.30 | ||
Сәрсенбі | Сөйлеуді дамыту 09.00 Математика негіздері 09.30 Дене шынықтыру 10.00 Казақ тілі10.30. | ||
Бейсенбі | Сауат ашу нгіздері 09.00 Қоршаған ортамен таныстыру 09.30 Музыка 10.00. Математика негіздері 10.30 | ||
Жұма | Сөйлеуді дамыту 09.00 Көркем әдебиет 09.30 Дене шынықтыру 10.30. | ||
Сурет салу Мүсіндеу Жапсыру Құрастыру | 1 - сағат | ||
Барлығы | 20 сағат | ||
2) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру: жоқ
3) тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы:
Жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамызындағы №348 бұйрығына 1 – қосымша талаптарына сай құрылған
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үлгілік оқу жоспарының» талаптарына сай құрылған Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың – 1 қосымша жаңа редакцияда ҚР Білім және ғылым министрінің 24.09.2020 №412 бұйрығымен.
№721 бұйрығы «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамызындағы №348 бұйрығы
«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2018 жылғы 31 қазандағы «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы ҚР оқу – ағарту министрінің 09.09.2022ж №394 (алқғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен. ҚР БҒМ 2018 жылғы 30 қазандағы №595 бұйрығы. «Ерте жастағы балаларда әлеуметтік дағдылар мен өз бетінше үйрету дағдыларын дамытатын бағдарлама»
5. Оқу-материалдық активтер:
Қолданысқа берілген уақыты: 2010 жылдың 20 желтоқсан
Балабақша сыйымдылығы: 280 балаға арналған
Бүгінігі таңда:179 бала, 9 топ жұмыс жасайды, 5 топта оқу – тәрбие жұмыстары мемлекеттік тілде, 4 топ орыс тілінде жүргізіледі.
Негізгі техникалық мәліметі: Балабақшаның ғимараты – типтік, күйдірілген кірпіштен, орталық жылу жүйесі су құбырына қосылып, шатыры темірмен жабылған.
Мекемеде: Жиһаз және жабдықтармен дамту туралы ақпарат: Білім беру ұйымының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрығына сәйкес жабдықтармен және жиһаздармен жарақтындырылған. Барлы топтар балаларды бойына сәйкес жиһаздармен жабдықталған, топ бөлмелерінің столдар, төсектер, ойынға арналған жабдықтармен қамтамасыз етілген.
6. Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор:
1) Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер: Ақпаратты мәдениет– бұл, ең бастысы адамны интеллектуалды белсенділігі болғандықтан, жаңа ақпаратқа үнемі қажеттілік, оны өңдеу және өз бетінше ғана қолдануды талап етеді. Балабақшада меңгеруші, әдіскер, есепші, психолог, медбикені кабинеттері компьютермен қамтамасыз етілген. Компьютерлер интернет желісіне қосылып, принтер, ксерокспен жабды тал ан. Сонымен атар, педагогикалы процесті заманауи жабдықтармен және көрнекілік құралдармен, әдістемелік нұсқаулармен ,әдебиетпен қамтамасыз етіп отырады. Балабақшаны тәрбиешілері әдістемелік кабинеттен өздеріне керекті құралдарды, әдістемелік материалдарды, газет-журналдарды, интернет ресурстарды қолданыста қалады. Әдістемелік кабинеттегі кітап сөресіндегі орналасқан кітаптар: әдістемелік, анықтама, балалар көркем әдебиеті, ертегілер, мемлекеттік тіл, дене тәрбиесі, адамгершілік тәрбиесі, эстетикалы тәрбие, экологиялы тәрбие, дамыта отырып оқыту, тіліні дамуы, мектепалды даярлы , бейнелеу өнері, қоршаған ортамен таныстыру, отбасы тәрбиесі. Дидактикалық және дамыту ойындары жеткілікті. Қазақстан Республикасыны «Тіл туралы» Заңын іске асыру мақсатында кітапхана қоры әдістемелік және балалар көркем әдебиеттері мемлекеттік тілдегі дебиеттермен толықтырылуда. Балабақшада білім беру процесіні сапасын жақсарту үшін кітапхана қоры, әдістемелік базасы жүйелі түрде жақсартылып отырады.Кітапхана орын толықтыру жұмыстары жыл бойы жалғастырылады, ғылыми- оқу- әдістемелік, анықтамалы әдебиеттер, мектеп жасына дейінгі балаларға арналған аудиокітаптар жинақтары, бейнефильмдер қоры жинақталған.
7. Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау:
1) баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілердің оқыту нәтижелерінің болуы:
Мониторинг аза стан Республикасы Білім және Ғылым министрлігіні «Мектепке дейінгі балалабақша» республикалық орталық базасында әзірленген үлгілік бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балаларды біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдар негізінде жасалды. 2022-2023 оқу жылында негізгі білім беру салалары: «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», « Әлеумет» бойынша білім, білік және дағдылардың қалыптасу деңгейін анықтау. Мектеп жасына дейінгі балаларды даму деңгейі балаларды үлгілік бағдарламаны білім беру салаларыны мазмұнын игеру барысында қалыптасатын дағдыларға сәйкес анықталады және балаларды даму индикаторларына сәйкес өлшенеді. Балаларды даму деңгейлерін қадағалау Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес баланың жетістіктеріні мониторингі негізінде 3 деңгейде жүзеге асырылады:
1-деңгей: бала белгілі бір қимыл мен біліктерді қайталай алады;
2-деңгей : бала не істеп жатқанын түсінеді , белгілі білім орына ие;
3-деңгей: бала өзінің білетінін жасай алады, білімін өз бетінше шығ армашылық пен қолданады. Мониторинг жүргізуге қойылатын негізгі талаптар: Сонымен, баланың қалыптасатын дағдылары:
1) дене бітімі дамыған;
2) білуге құмар;
3) белсенді;
4) эмоциялы елгезек;
5) үлкендермен және құрдастарымен қарым- қатынас жасау құралдары мен өзара іс-қимыл тәсілдерін меңгерген;
6) өзі, отбасы, қоғам , мемлекет (елі), әлем және табиғат жөнінде алғашқы түсініктері бар;
7) мектепте оқу қажетті біліктер мен дағдыларды игерген мектепке дейінгі қ ұйым түлегінің моделін сомдайды.
Балаларды даму деңгейіні мониторингін жүргізу барысында педагог:
Стандарт талаптарын;
Үлгілік бағдарлама мазмұнын;
Ақпаратты технологиялар негіздерін;
Баланы жеке даму картасын, Бақылау парағын (топ бойынша) толтыру тәртібін білу керек;
2) тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы:
Баланы даму мониторингі оны түрлі кезеңдегі даму динамикасын тіркеуге, жеке дамуына сауатты педагогикалы олдау көрсетуге және онымен әрі арай жұмысты түзетуге ықпал етеді. Әрбір жас тобына балаларды жетістіктерін обьективті қадағалауға, мектепке дейінгі жастағы баланы тә рбиелеу мен дамытуда жеке тәсілді қамтамасыз етуге, педагогтарыны түзету іс-шаралары негізінде білім беру процесін жетілдіруге және баланы білім беру салаларыны әрқайсысыны мазмұнын және жалпы үлгілік бағдарламаны меңгеру деңгейін айқындауға мүмкіндік беретін мониторинг (бастапқы, аралық, қорытынды)жүргізілді.
Жиынтық есеп
Балалардың біліктері мен дағдылары дамуының бастапқы бақылау нәтижелері бойынша
№32 «Ботақан» бөбекжай – бақшасы 2022-2023 оқу жылы
№ | Топтың атауы | Бала саны | І деңгей | ІІ деңгей | ІІІ деңгей |
1 | «Белочка» | 22 | |||
2 | «Құлыншақ» | 15 | |||
3 | «Қызғалдақ» | 22 | 9 | 8 | 5 |
4 | «Радуга» | 28 | 15 | 10 | 3 |
5 | «Балапан» | 14 | 5 | 6 | 3 |
6 | «Балдаурен» | 15 | 6 | 5 | 4 |
7 | «Солнышко» | 25 | 15 | 8 | 2 |
8 | «Ягодка» | 27 | 15 | 9 | 3 |
9 | «Балауса» | 19 | 8 | 5 | 6 |
Барлық бала саны-179 І деңгей - 86 ІІ деңгей - 60 ІІІ деңгей - 33 | |||||
Төмен деңгейдегі балалардың үлесі – 48% Орташа деңгейдегі балалардың үлесі -33,5% Жоғары деңгейдегі балалардың үлесі – 18,4% |
3) үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингтеу нәтижелерінің болуы және талдауы (қорытынды):
Жылдық есеп
Жас топтары | Балалар саны | Физикалық қасиеттерді дамыту | Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | |||||||||||||||||||||||||||||||
олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | |||||||||||||||||||||||
ерте жас тобы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
кіші топ | 42 | 11 | 23 | 8 | 7 | 26 | 9 | 9 | 25 | 8 | 12 | 20 | 10 | 6 | 26 | 10 | |||||||||||||||||||||
ортаңғы топ | 48 | 12 | 27 | 9 | 9 | 29 | 10 | 10 | 29 | 10 | 10 | 30 | 8 | 9 | 30 | 9 | |||||||||||||||||||||
ересек топ | 55 | 18 | 29 | 8 | 15 | 28 | 12 | 17 | 28 | 10 | 18 | 26 | 11 | 18 | 27 | 10 | |||||||||||||||||||||
мектепалды топ | 42 | 24 | 14 | 4 | 15 | 19 | 8 | 15 | 20 | 7 | 14 | 20 | 8 | 14 | 20 | 8 | |||||||||||||||||||||
Барлығы | 187 | 65 | 93 | 29 | 46 | 102 | 39 | 51 | 102 | 35 | 54 | 96 | 37 | 47 | 103 | 37 | |||||||||||||||||||||
% | 100 | 35 | 49 | 16 | 24 | 55 | 21 | 27 | 54 | 19 | 29 | 51 | 20 | 25 | 55 | 20 | |||||||||||||||||||||
.
9. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары:
1. Бөбекжай-бақшада оқу жұмыстарын арттыруда қажетті оқу-әдістемелік кабинеттердің ашылуы.
2. Педагогтардың кәсіби шеберлігінің деңгейін арттыру.